loading...
ایران الکترو ir-electro.ir
آخرین ارسال های انجمن
حسین زاغری بازدید : 406 1392/02/24 نظرات (0)

iQuran Pro Androidiha قرآن کریم با ترجمه فارسی با iQuran Pro v2.3.4

نرم افزار قرآن اندروید iQuran یکی از بهترین ابزار برای خواندن و گوش دادن به تلاوت آیات قرآن مجید می باشد. ترجمه فارسی ( توسط آیت الله مکارم شیرازی ) و همچنین تلاوت سوره ها به صورت آیه به آیه توسط قاریان برتر از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

آخرین نسخه از بهترین برنامه قرآن اندروید ، همراه با ترجمه کاملا فارسی به همراه کامل ترین صوت ارائه شد! با iQuran در کنار خواندن متن قرآن کریم، ترجمه فارسی آن را بخوانید و همچنین از صوت تک تک آیه ها استفاده کنید! از ویژگی های این برنامه می توان به امکان نشانه گذاری آیات، جستجوی قوی، راهنمای خواندن صحیح آیه ها و مشخص کردن علامات با رنگ های مختلف، جابه جایی روان در میان آیات، امکان تنظیم تعداد تکرار تلاوت آیات، وجود چندین ترجمه به زبان های مختلف از جمله فارسی، امکان یادداشت برداری و دارا بودن صوت بیش از ۵ قاری معروف اشاره کرد.

تغییرات نسخه جدید:

- بهبود نشانه گذاری (Bookmark)
- حل مشکل جزیی در جستجوی آیات
- رفع مشکل ناهماهنگی برنامه با بعضی از تبلت ها
- حل مشکل در فایل meta
و برطرف شدن برخی از غلط های املایی

حسین زاغری بازدید : 94 1392/02/24 نظرات (0)

mavan music player01 پخش موزیک با MAVEN Music Player v1.3.25

MAVEN Music Player نام موزیک پلیر حرفه ای که دارای قابلیت پخش صدای سه بعدی و نمایش متن آهنگ ها می باشد. این برنامه موزیک ها را با بهترین کیفیت پخش می کند و حتی اگر از بلندگو های خارجی استفاده می کنید بدون هیچ گونه افت کیفیت می توانید از آن استفاده کنید. از امکانات این برنامه سه بعدی سازی صدا در هنگام گوش دادن به آهنگ بوسیله هدفون یا اسپیکر، قابلیت تقویت صداها، مدیریت کامل اکولایزر و تولید صدای جدید نسبت به سلیقه کاربر، قابلیت پشتیبانی از فرمت های mp3, ogg, wav, mp4, m4a, flac می باشد.(البته توجه داشته باشید که این برنامه از فرمت های amr و wma پشتیبانی نمی کند). از ویژگی های اصلی این برنامه می توان به جستجو آهنگ، تغییر نام، کترل و بلوتوث آهنگ، قابلیت قفل گذاری، دارای تایمر خواب، مدیریت لیست پخش، کنترل روشنایی، نمایش متن آهنگ ها، برچسب گذاری رو آهنگ ها و … اشاره نمود.

حسین زاغری بازدید : 357 1392/02/24 نظرات (0)

Sygic GPS Navigation v11.2.5 Androidiha.com  موقعیت یاب حرفه ای Sygic: GPS Navigation v11.2.5

حتما با برنامه هایی نظیر Navitel و Garmin که از قدرتمندترین برنامه های GPS و رهیاب موبایل هستند کار کرده اید. Sygic هم محیطی کاملا مشابه برنامه های یاد شده دارد و به تازگی به همراه نقشه ایران برای سیستم عامل Android منتشر شده است .

نرم افزار ناوبری Sygic : GPS Navigation یک ابزار کاملا حرفه ای و عالی برای نمایش دو بعدی و سه بعدی نقشه ی کشورها و شهرهای مختلف می باشد. مهم ترین ویژگی این برنامه پشتیبانی از نقشه های ایران و ویژگی بارز دیگر آن نمایش سه بعدی ساختمان ها, راه ها, مناطق کوهستانی و غیره می باشد.

از ویژگی های این برنامه می توان موارد زیر را نام برد :

- نقشه آفلاین راه ها و اکثر شهر های بزرگ ایران نظیر : تهران ، اصفهان ، مشهد ، شیراز
- امکان مسیر یابی و نویگیشن
- نقشه های سه بعدی
- امکان اجرا بر روی گوشی و تبلت ها
- راهنمای گویا به زبان فارسی
- دارای بسیاری از رستوران ها ، پمپ بنزین ها ، پارک ها ، بیمارستان ها ، مدرسه ها و …
- امکان سرچ فارسی و فینگلیش

حسین زاغری بازدید : 100 1392/02/24 نظرات (0)

Nimbuzz Messenger 01 چت صوتی و چت روم با Nimbuzz Messenger v2.4.1
شما با نصب این برنامه می توانید به اکانت های خود در Yahoo! Messenger, MSN Messenger, AIM, ICQ, GoogleTalk, Facebook, MySpace  و Hyves دسترسی داشته باشید .

برنامه Nimbuzz massenger یک مسنجر بسیار قدرتمند برای چت کردن و تماس گرفتن با دوستان است. این مسنجر توانایی چت صوتی و ارسال نامحدود پیام را دارد. هم چنین ارسال و دریافت فایل بین گوشی شما و سایر مسنجر ها را ممکن می کند. Nimbuzz از اکانت های یاهو، Gmail، MSN و فیسبوک پشتیبانی می کند. توجه کنید که چت صوتی با cantact هایی که از این برنامه استفاده می کنند ممکن است. امکان ملحق شدن به چت روم و جستجوی دوستان با این برنامه به راحتی میسر است.

حسین زاغری بازدید : 136 1392/02/24 نظرات (0)

PerfectPiano01 نواختن پیانو با Perfect Piano v5.7.9

تجربه نواختن پیانو در اندروید را با Perfect Piano داشته باشید. این برنامه فوق العاده علاوه بر داشتن تجهیزاتی مثل پیانو، ارگ و …، نت هایی هم جهت آموزش دارد که بسیار ساده آن ها را نمایش می دهد. بطوری که برای افراد مبتدی هم به راحتی قادر خواهد بود که آهنگ ها را بنوازند. پشتیبانی از تمام کلید های پیانو، لمس چندگانه، ضبط آهنگ و اجرای آن، توانایی تنظیم پهنای کلیدها، دارا بودن ۷۰ آهنگ ساده جهت آموزش، امکان دانلود آهنگ های بیشتر که روز به روز بر تعداد آن ها افزوده می شود و وجود ۵ آلت موسیقی شامل پیانو، ارگ، جعبه موسیقی، رودز و تلفیقی، از ویژگی های برنامه است. اگر لود شدن آهنگ ها طول کشید از switch instruments استفاده کنید. برای اجرای بهتر برنامه، توصیه می شود که CPU بزرگتر از ۸۰۰ مگاهرتز باشد.

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
بانک اطلاعاتی ایران الکترو دایره المعارفی برای رشته های الکترونیک هوش مصنوعی, مخابرات ,کنترل ,روباتیک ,زبان ,مکانیک ,matlab ,simulink,شبکه های عصبی, الگوریتم ژنتیک, مکاترونیک و برق قدرت می باشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از مطالب سایت
    پیوندهای روزانه
    چاپ مطالب

    چاپ این صفحه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 79
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3779
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 359
  • بازدید سال : 6,878
  • بازدید کلی : 325,697